Praxe, praxe a zase jen ta praxe.

Osobní životní zkušenosti jsou k nezaplacení.

V oboru cestovního ruchu pracujeme skoro 20 let. Máme osobní zkušenost s provozováním penzionů, hotelů, lázeňských a wellness hotelů napříč celou republikou. Vše jsme provozovali formou nájmu, management kontraktu, osobního vlastnictví nebo na základě obchodního zastoupení.

Maximální důraz je kladen na obchod. S většinou silných partnerů máme osobní vazby. Ať už se jedná o touroperátory, cestovní kanceláře, agentury nebo OTA.

  • Nebudeme vám ukazovat, kde se o nás píše a ani nebudeme dělat webináře na sociálních sítí. Nemáme na to prostě čas. Právě totiž pracujeme pro někoho jako jste vy a snažíme se zlepšit výsledky.
  • Nebudeme vám prezentovat fiktivní procentuální nárůsty, ale ukážeme vám skutečná čísla.
  • Nebudeme testovat Vaše peníze, aby jsem zkusili jestli něco funguje nebo ne. Už jsme jich utratili dost. Máme plno vlastních zkušeností. Ty jsou nejcennější a my se o ně s vámi podělíme. Udělali jsme i řadu chyb a přišli o hodně peněz. Poučili jsme se z toho a vyšli opět o něco silnější.
  • Nebudeme vám vtloukat do hlavy, že nejlepší je přímá rezervace a že je to zadarmo. Ona totiž zadarmo vůbec není.
  • Nebudeme vám říkat jak byste to měli dělat. My to uděláme za vás. Je plno krásných teorií co a jak by se mělo správně dělat a je plno lidí, kteří o tom umí krásně mluvit. Ale je jen málo z nich, kteří se vám zaručí za výsledky. A víte proč? Protože teorie a skutečnost mají k sobě hodně daleko.

Nejsme zastánci dlouhého povídání, ale zase to má rád Google, tak něco málo napíšeme. My rádi FAKTA. Ta jsou podstatná. Nejsou to prázdné sliby, teorie nebo všeobecné rady. Jsou to reálná a přesně měřitelná data.

PPC reklama – Adwords ( investice do našich vlastních projektů )

PPC reklama – Sklik ( investice do našich vlastních projektů )

Správa a Revenue OTA 3* hotel Karlovy Vary ( do 15 pokojů )


Sales & Revenue 4* Hotel Praha ( periferie, do 25 pokojů )

Začátek spolupráce březen 2019. Jak můžete vidět, tak hotel měl již předtím vysokou obsazenost. Úkolem bylo zbavit se závislosti na jednom zdroji a postupně navyšovat průměrnou cenu. Naplnit požadavky se podařilo ještě dříve než jsme očekávali. Výsledek překonal i historicky rekordní rok 2017. Únor byl již ovlivněn nástupem pandemie COVID-19.

Sales & Revenue 3* Hotel Praha ( v blízkosti centra, do 15 pokojů )

Kompletní správa všech obchodních kanálů.

Sales & Revenue 3* regionální hotel ( do 30 pokojů )

Kontinuální růst tržeb a průměrné ceny. Srpen 19 ovlivněn jiným segmentem a zima 2020 ovlivněna nezimou. Zima 2020 byla vůbec nejteplejší zimou v historii. Každopádně se podařilo strmě navyšovat cenu a obratově se hotel dostal na stejné hodnoty loňského roku.